About Me

My photo
A foreigner Kigurumi player in Japan 日本に外国人の着ぐるみ

Thursday, March 1, 2012

WF2012冬のデビュー

2012 Winter Wonder Festival
Wonder Festival is held every 6 month, winter and summer. It's main showcase are figurines from both big manufactures and small makers. However it is only a 1 day event.
Also it is when new kigurumi characters are debuted.
Unfortunately if you are doing kigurumi or cosplay it is near impossible to check out everything.

This year was also the first time for me to attend , but also the fist time to debut my new kigurumi character.

Thank you everyone for your support and photos

WF2012冬
ワンフェス参加された皆様お疲れ様でした。
今年WF初めてですが1日間だけちょと短い感じでした。w
しかしながら今年は新娘のデビューでした。

皆さんから写真頂きました幸いでした。本当にありがとうございました。
これからも宜しくお願いします。
 


2012WF冬 【リザ・ホークアイ】

No comments:

Post a Comment