About Me

My photo
A foreigner Kigurumi player in Japan 日本に外国人の着ぐるみ

Thursday, April 12, 2012

和歌山マリーナシティ

ポルトヨーロッパ
So again this year it was decided to attend an event in Wakayama. Which is located south of Osaka. 
Unfortunately this time it was raining for most of the day. But that didn't stop kigurumi players. 

去年 ポルトヨーロッパに参加したんです。楽しかったから今年また参加しますた。今年の天気はよくありませんでしたが皆さんまだ参加したんです。雨が大変でした、皆さん お疲れ様でした。
雨が降ったんですけど楽しかったです。

お世話になりました
皆様お疲れ様でした





No comments:

Post a Comment