About Me

My photo
A foreigner Kigurumi player in Japan 日本に外国人の着ぐるみ

Saturday, October 26, 2013

まいどーる[2013 SPRING]@TOKYO

My-Doll 2013
 
Updates will be slower now as I have moved back to Australia.
 
Quick summary, Kurumi when to 2013 My-Doll event. Although it was just a short few hours. It was great to meet up with everyone again. 
 
Thanks again everyone.
 
私がオーストラリアに帰りましたのでこれから更新が遅くなります。すみません。
 
短い概要ですけど、くるみちゃんは2013まいどーるに参加させていただきました。
それだけで短い数時間でしたが。皆さんまた会うができた、嬉しかった。
 
 
皆さんお疲れ様でした。
またよろしくお願いします~

 
 
 
 

No comments:

Post a Comment